2015. június 8., hétfő

A Knorr története




A márka története akkor kezdődött, amikor az alapító, Carl Heinrich Knorr elkezdett kísérletezni a fűszerek és a zöldségek szárításával, hogy megőrizze azok természetes ízét és tápértékét. 1838-ban megalapította gyárát, majd 1889-ben az egyre növekvő termékkínálat bővítéseként piacra dobott egy új terméket, amit „Erbswurst”-nak, azaz borsókolbásznak hívtak. Ez, az önmagában, vagy főzve is fogyasztható fűszeres borsóleves koncentrátum főleg gyári munkások gyors étkezését tette lehetővé. A XX. század közepén a második világháború nyersanyag hiánya óriási keresletet ébresztett a félkész élelmiszerek és így a Knorr termékei iránt, ami komoly kihívást jelentett a márka számára. Ebben a helyzetben a vállalat egy új hitvallást vezetett be, ami meg is hozta a szükséges fordulatot: „Csak a minőségért tett valós erőfeszítések, méltányos árak és új, innovatív termékek fejlesztése hozhat hosszú távon sikert.”
A fordulat egyik lépéseként az 1940-es évek végére a termékek főzési ideje 30-ról 5-10 percre csökkent és a régi karton csomagolást felváltotta az új, hermetikusan záródó alumínium zacskó, ami megvédi a terméket az olyan hatásoktól, amelyek idegen ízt kölcsönöznének.


A Knorr márka 2000-ben csatlakozott az Unilever családhoz a Bestfoods felvásárlása által, majd a portfólió legnagyobb márkájává vált. Sok évtizeddel később is, a Knorr hű maradt az egykori víziójához és folyamatosan új, innovatív utakat keres, amelyeknek köszönhetően a Knorr termékek ma már világszerte számtalan étel fontos részévé váltak.




Forras : innen...


Képek

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése