2017. március 4., szombat

Aranyköpések



Emlékszel még a katonaságra?
Te tüzér voltál, én meg vízért mentem.

- A kilenc a legrosszabb orvosság,mert az fordítva hat.

-Jöttem, láttam és most nem győzök bocsánatok kérni.

- Igazi úriembernek csak az nevezhető, aki macskának
  nevezi a macskát még azután is, hogy megbotlott ben-
ne  és hasra esett.

- Jó vagyok a háztartásban. Ha elhagyok egy férfit,meg-
tartom a házát.

- Mit mond a bibliai hangosbemondó ?
Jónást várják a halban.

- Miért nem kapott jogosítványt a gepárd ?
Mert sosem áll meg a zebránál.

- Mi az apácák kedvenc sorozata ?
Barátok között.

- Vasutas házaspár:
Eva Peron - Charlie Sheen

- Az a nő, aki nem csinos az csintalan ?

- Mindig arról fantáziáltam, milyen jó lenne két férfival
egyszerre...
Az egyik mosogatna, a másik levinné a szemetet.

- A halak gyorsulási versenyében a tintahal ért be először,
a remény hal meg utoljára.


forrás: mozaik.bloglap.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése